בוקר ראשון של סמסטר אחרון . ניפגשים עם כל החברים , עם המרצים שנירגשים לקראת הסטודנטים החדשים ואני לא יודעת באמת מי יותר נירגש- המרצים או הסטודנטים?
שעור ראשון הוא - על שילוב משחקים לצורך למידה . המרצה פרופ' מיקי רונן מציגה בפנינו את סיליבוס הקורס ואנו מבינים שיהיו לנו הרבה משחקים בסימסטר זה . נדע לבחון משחקים ולהחליט האם נכון ומתאים לשלבם במסגרת לימודית , כמו כן ניבנה בעצמנו משחקים לימודיים בעזרת מחוללים , וכל זאת בכדי להגביר מוטיבציה ויעילות בלמידה.
אני בהחלט סקרנית לבחון , להכיר ובמיוחד לפתח משחקים לימודיים ולבחון את השפעתם בקרב התלמידים.
שעור ראשון הוא - על שילוב משחקים לצורך למידה . המרצה פרופ' מיקי רונן מציגה בפנינו את סיליבוס הקורס ואנו מבינים שיהיו לנו הרבה משחקים בסימסטר זה . נדע לבחון משחקים ולהחליט האם נכון ומתאים לשלבם במסגרת לימודית , כמו כן ניבנה בעצמנו משחקים לימודיים בעזרת מחוללים , וכל זאת בכדי להגביר מוטיבציה ויעילות בלמידה.
אני בהחלט סקרנית לבחון , להכיר ובמיוחד לפתח משחקים לימודיים ולבחון את השפעתם בקרב התלמידים.
ויקי,
השבמחקגם אני התרגשתי מפתיחת הסמסטר ובמיוחד מהשיעור שתיארת בפוסט.
מעניין לראות את ההתפתחות והתובנות שאנו נרכוש במהלך קורס זה, כי הרי בשבילנו המשחק הוא להנאה ללא התעמקות. אני בטוחה שבקורס נחווה חוויות של הנאה משולבות בלמידה. והרי זוהי מטרת התואר לא
???